تبیان، دستیار زندگی
شد   مجموعه ای از کتاب های ارزشمند تاریخی، سنگی و دوره های نفیس مرحوم آیت الله ابوالقاسم مولانا به کتابخانه بنیاد نیمه شعبان تبریز اهدا شد.  کتابخانه بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابخانه آیت الله ابوالقاسم مولانا به کتابخانه بنیاد نیمه شعبان تبریز اهدا شد

مجموعه ای از کتاب های ارزشمند تاریخی، سنگی و دوره های نفیس مرحوم آیت الله ابوالقاسم مولانا به کتابخانه بنیاد نیمه شعبان تبریز اهدا شد.

کتابخانه بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز با دارا بودن نزدیک به 10 هزار جلد کتاب های تخصصی، عمومی و کتب نفیس در رابطه با آقا امام زمان (عج) به ارائه خدمات فرهنگی به عموم علاقمندان به ویژه محققان می پردازد، به محل مطمئن و تخصصی در دهمین رابطه تبدیل شده است.

خانواده ارجمند مرحوم آیت الله ابوالقاسم مولانا از علمای بزرگ تبریز پس از رحلت این عالم متقی مجموعه آثار و کتاب های شخصی ایشان را به کتابخانه بنیاد نیمه شعبان اهدا كردند
به گفته مسئول روابط عمومی این بنیاد، کتاب های اهدا شده شامل 3 هزار جلد کتاب سنگی، 160 جلد کتاب تخصصی و کتاب های است که از اجداد بزرگوار این سید عالیقدر که همه جزو عالمان بزرگ بودند و به ایشان نسل به نسل به یادگار مانده بود.

کبیر، ضمن قدردانی و سپاس از همت و حرکت فرهنگی و عالمانه این خانواده، علو درجات آن مرحوم و سلامتی خانواده گرامی ایشان را از خداوند خواستار شد.
مسئول روابط عمومی بنیاد نیمه شعبان و امور خیریه مسجد آیت الله انگجی از افتتاح این کتابخانه در محل جدید خود تا نیمه شعبان سال جاری خبر داد و گفت: این مرکز با 10 هزار جلد کتاب تخصصی در خدمت عموم علاقمندان خواهد بود.