تبیان، دستیار زندگی
یم  مسوول ستاد عالی مساجد كشور موفقیت مدیران در نظام اسلامی را در سایه مشورت و همدلی عنوان كرد.   حجت الاسلام حمید رضا ارباب حسینی در مراسم معارفه مسوول كانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قم فعالیت در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نباید گرفتار تفریط و افراط بشویم

مسوول ستاد عالی مساجد كشور موفقیت مدیران در نظام اسلامی را در سایه مشورت و همدلی عنوان كرد.

حجت الاسلام حمید رضا ارباب حسینی در مراسم معارفه مسوول كانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قم فعالیت در خصوص مساجد را امری مقدس برشمرد و اظهار داشت: هیچ شخصی نمی تواند بدون اخلاص و پاكی وارد عرصه مسجد بشود. انجام وظیفه در این مقوله كار آسانی نیست.
وی توكل به خداوند را لازمه انجام خدمات در مساجد عنوان كرد و گفت: مسوولان كانونهای مساجد بعد از یاری خواستن از خداوند متعال باید از بیوت مراجع تقلید كه مانند ستارگانی در آسمان می درخشند بهره ببرند، تا در سایه رضایت خداوند رضایت خلق او نیز حاصل شود.
مسوول ستاد عالی مساجد كشور كسب موفقیت مسوولان را در مشورت و همدلی با سایر كاركنان دانست و افزود: اگر مدیری به دنبال موفقیت و كسب رضایت حق تعالی است باید بداند این امر محقق نمی شود مگر با مشورت و همدلی با سایر كاركنان زیر دست خود.
وی عنوان و منصب مدیران را طبیعی ارزیابی كرد و ادامه داد: آنچه در نظام اسلامی مهم است این است كه مدیران با چه نیتی می‌آیند، كار می كنند و می روند. باید از خدا بخواهیم كه ما را در انجام خدمت یاری كند تا گرفتار افراط و تفریط نشویم.