تبیان، دستیار زندگی
ستایش، آتنا و کیمیا اولین قربانیان کودک آزاری نبوده و بی تردید آخرین آنها نیز نیستند. باید چاره ای اندیشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیس! کودکان فریاد نمی‌زنند

ستایش، آتنا و کیمیا اولین قربانیان کودک‌آزاری نبوده و بی‌تردید آخرین آنها نیز نیستند. باید چاره‌ای اندیشید.

بخش اجتماعی تبیان
هیس! کودکان فریاد نمی‌زنند

هیس! کودکان فریاد نمی‌زنند

متاسفانه باتوجه به ادامه‌دار شدن جرایم و حوادثی از جمله تجاوز به آتنا، کیمیا و ... متوجه می‌شویم که راهکاری که قوه‌ی قضائیه در پیش گرفته‌ موثر نبوده زیرا اگر غیراز این بود امروز شاهد ظهور مجدد چنین جنایاتی در سطح جامعه نبودیم. چه بسا بسیارند کیماهای این شهر که به خاطر حفظ آبرو پرده از این جنابات برنمی‌دارند.

* * *

ستایش، آتنا و فردا چه کسی؟

خبرهایی که می شنویم ، گاهی آنقدر آزار دهنده است که تا مدت ها بهت زده می شویم که زیر آسمان خدا چطور می شود چنین اتفاقاتی بیافتد. جنایت همیشه دردناک است اما وقتی پای کودکان به میان بیاید و قربانی آن کودکان باشند ، دردناک تر هم می شود و شاید به همین دلیل این روزها بعد از خبر آتنا و کیمیا ، اتفاق ستایش برایمان دوباره یادآوری شد و انگار به نوعی همه مضطربیم که قربانی دیگری در کار نباشد. به همین علت با "دکتر حسین ابراهیمی" صحبتی داشتیم.

* * *

مراقب خودت باش!

اگر فرزند یا فرزندانی داشته باشید، بدون تردید طعم واقعی نگرانی را هم چشیده اید؛ از نگرانی برای خورد و خوراک بچه ها گرفته تا مهمترین نگرانی که تأمین امنیت جسمانی و روانی آنها است اما با توجه به سرتیتر خبرها درباره ی تجاوز جنسی به بچه ها ،نگرانی پدر و مادران به مراتب بیشتر خواهد شد لذا در این یادداشت درباره این موضوع صحبت می کنیم که چطور می شود این نگرانی مهم را به سمتی هدایت کرد که به آرامش خاطر بیشتر شما و کودکتان بیانجامد.

* * *

نظرات جالب مردم درباره برخورد با قاتل 'آتنا اصلانی'

با قاتل آتنا اصلانی، دختربچه ی ۷ساله، چه کنیم؟ نظرات متفاوت مردم را در این خصوص می بینید!