تبیان، دستیار زندگی
یم  سید عبدالعزیز رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی، در جریان سفر به نجف اشرف و دیدار با علما و مراجع، عصر دیروز با سید مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر، دیدار و گفتگو كرد، كه دو طرف طی این دیدار تاكید كردند: تنها به وحدتی ملی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به وحدت ملی برای آبادانی عراق می اندیشیم

سید عبدالعزیز رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی، در جریان سفر به نجف اشرف و دیدار با علما و مراجع، عصر دیروز با سید مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر، دیدار و گفتگو كرد، كه دو طرف طی این دیدار تاكید كردند: تنها به وحدتی ملی برای آبادانی عراق می اندیشیم.

در این دیداركه عصر دیروز در موسسه شهید محراب در نجف برگزار شد، آخرین تحولات عرصه های سیاسی – اقتصادی و اجتماعی كنونی عراق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. سید عبدالعزیز حكیم و سید مقتدی صدر كه به عنوان رهبران تشكلهای سیاسی واجتماعی شیعی در عراق مطرح اند، در این دیدار، بر حفظ وحدت و همدلی بین تمامی نیروها و احزاب عراقی تاكید كردند و خواستار توجه بیشتر مسوولین، رؤسای قبایل و مردم عراق به این امر شدند.
زمان خروج اشغالگران از عراق، اقدامات حكومت جدید، مشكلات كنونی كشور و مشكلات شهر نجف اشرف، از جمله مسائلی بود كه در این دیدار مورد بحث و گفتگو بین سید عبد العزیز و سید مقتدی صدر قرار گرفت.