تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به هوای آفتابی کشور طی سه روز آینده، از افزایش نسبی دما از روز پنجشنبه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش دمای کشور از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به هوای آفتابی کشور طی سه روز آینده، از افزایش نسبی دما از روز پنجشنبه خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان

افزایش دما

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان در غالب مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود.

وی افزود: بعدازظهرامروز در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر رخ می‌دهد و در نوار شرقی کشور گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که دربرخی نقاط به‌ویژه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود. به گفته وظیفه، امروز با افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در سمنان، قم و شمال اصفهان گرد و غبار رقیق دوراز انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ تیرماه)، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۴ و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه در پایان با اشاره به گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها طی دو روز آینده گفت: اهواز با بیشینه و کمینه ۴۸ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر و شهرکرد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر طی روز آینده هستند.


منبع: ایسنا