تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش وپرورش، آموزش و پرورش را دستگاه برتر در توسعه فعالیت های قرآنی، دانست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش و پرورش، دستگاه برتر در توسعه فعالیت های قرآنی است

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش، آموزش و پرورش را دستگاه برتر در توسعه فعالیت های قرآنی، دانست.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

آموزش و پرورش، دستگاه برتر در توسعه فعالیت های قرآنی است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز رضوان حكیم زاده در نشست مشترك اعضای ستاد همكاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش، در ساختمان مركزی این وزارتخانه، اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و همكاری های حوزه های علمیه وآموزش وپرورش را ضروری دانست واظهاركرد: هم چنانكه قرآن كریم و وجود پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (صلی ا... علیه واله وسلم) امر رسالت و هدایت بشر را توأمان كامل می كنند، معلم خوب و محتوای مناسب نیز به صورت توأمان می توانند امر تربیت را محقق سازند.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش تصریح كرد: محتوای خوب و مناسب و معلم هر دو در موضوع تربیت محوریت دارند، بنابراین در كنار تدوین محتواهای مناسب، توانمندسازی نیروی انسانی نیز ضروری است .

وی با اشاره به ورود سازمان ها و نهادهای مختلف به عرصه تربیتی، عنوان كرد: تعدد نهادهای تربیتی آسیب زا خواهد بود، بنابراین ازآنجا كه آموزش وپرورش به صورت نظام مند امر تعلیم و تربیت كودكان و نوجوان در مدارس را بر عهده دارد، ضروریست سایر دستگاه ها با ارائه مشورت و راهكار به آموزش و پرورش كمك كنند.

حكیم زاده خاطر نشان كرد: علی رغم اینكه آموزش و پرورش، دستگاه برتر در توسعه فعالیت های قرآنی است، اما هم چنان شاهد هجمه هایی علیه آموزش و پرورش درخصوص این فعالیت ها هستیم.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش