تبیان، دستیار زندگی
اعضای خانواده بزرگ تبیان برای ترویج و تبلیغ استفاده از «چادر»به عنوان حجاب برتر، فعالیت گسترده ای را در شبکه اجتماعی و کانالهای پیام رسان موبایلی آغاز کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موج تبیانی در دفاع از حجاب

اعضای خانواده بزرگ تبیان برای ترویج و تبلیغ استفاده از «چادر»به‌عنوان حجاب برتر، فعالیت گسترده ای را در شبکه اجتماعی و کانالهای پیام رسان موبایلی آغاز کردند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

ویژه نامه زکات زیبایی

به گزارش تبیان و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان مطابق با سنوات گذشته، در مجموعه مطالب و اقداماتی به دفاع از استفاده بانوان از چادر به‌عنوان حجاب برتر پرداخت.

اعضای خانواده بزرگ تبیان می خواهند با اشتراک گذاشتن مطالب و خاطرات خود از انتخاب چادر به‌عنوان حجاب و پوشش بانوان، در ترویج فرهنگ حجاب و رفع شبهات مسئله حجاب بکوشند.

این موج از دهه زینبیه محرم الحرام سال ۸۹آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد. موج تبیانی ها با دعوت از اعضای باشگاه کاربران و به صورت خودجوش آغاز شده و قواعدی نیز دارد. برخی از این قواعد از این قرارند:« زبان طنز و تصویر، راهی جذاب و مخاطب‌پسند است، می‌توانید از آن در این حرکت تبیانی استفاده کنید. سبک و نوع نگارش به خودتان بستگی دارد.مطالب برگزیده با نام شما در باشگاه کاربران ثبت می‌شود.تبیانی‌های عزیز می‌توانید دیگر دوستان تبیانی را در انتهای مطلبتان به این موج تبیانی دعوت کنید.اگر در این موج شرکت کردید در قسمت نظرات این یادداشت اعلام کنید. »

کاربران محیط مجازی که عضو باشگاه کاربران موسسه تبیان نیستند هم می توانند در این موج شرکت کنند و برای این کار تنها کافیست به یادداشت های مربوط به حجاب در باشگاه مراجعه کرده و در بخش نظرات، پیام خود را عنوان کنند.

گفتنی است باشگاه کاربران موسسه تبیان برای گرامیداشت سه سال فعالیت موج تبیانی ها، ویژه نامه الکترونیکی «زکات زیبایی» را طراحی و منتشر کرده که در اینجا قابل مشاهده است.