تبیان، دستیار زندگی
قم آیت‌الله مصباح یزدی در جمع شاگردان و نزدیكان خود، از حادثه اخیر قم و بر هم زدن سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ابراز ناراحتی كرده است. این در حالی است كه در محافل، گفته می‌شود، عاملان تشنج در سخنرانی هاشمی رفسنجانی،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراز ناراحتی آیت‌الله مصباح یزدی از حادثه اخیر قم

آیت‌الله مصباح یزدی در جمع شاگردان و نزدیكان خود، از حادثه اخیر قم و بر هم زدن سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ابراز ناراحتی كرده است.

این در حالی است كه در محافل، گفته می‌شود، عاملان تشنج در سخنرانی هاشمی رفسنجانی، از وابستگان مؤسسه تحت مدیریت آیت‌الله مصباح هستند.

به گزارش بازتاب از قم، پس از بازگشت محمدتقی مصباح یزدی از سفر و تماس‌های حضوری و شفاهی شاگردان و نزدیكان وی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، درباره تشنج به وجود آمده در سخنرانی هاشمی، مخالفت و ناراحتی شدید خود را ابراز كرده است.

اكنون نزدیكان آیت‌الله مصباح در پاسخ به پرسش‌هایی كه از آنان می‌شود، با اعلام این مطلب اظهار می‌كنند: چنین اقداماتی در قاموس این استاد حوزه علمیه نیست و ایشان به شدت با این‌گونه موارد مخالف است.

در این حال، یكی از فضلای حوزه علمیه قم به خبرنگار «بازتاب» گفت: با توجه به اخبار مطرح‌شده درباره وابستگان مؤسسه آقای مصباح، این پرسش مطرح است كه چرا این مؤسسه، از صدور بیانیه و اعلام رسمی موضع ایشان خودداری می‌كند و مانع لطمه خوردن وجهه ایشان در میان مردم و متدینین نمی‌شود؟