تبیان، دستیار زندگی
ین  در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور علماء ، شخصیتها و عاشقان اهل بیت،مراسم عزاداری و بزرگداشت حضرت، در بین الحرمین برگزار شد.   در این مراسم كه به همت موسسه انصار فاطمه زهرا(س)، در كربلا بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س)، در بین الحرمین

در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور علماء ، شخصیتها و عاشقان اهل بیت،مراسم عزاداری و بزرگداشت حضرت، در بین الحرمین برگزار شد.

در این مراسم كه به همت موسسه انصار فاطمه زهرا(س)، در كربلا برگزار شد، پس از قرائت قرآن و مداحی توسط مداحان برجسته كربلا و نجف، علاء نصرالله، دبیر كل موسسه انصار فاطمه زهرا، طی سخنانی به بررسی فضائل و مكارم اخلاقی حضرت زهرا، پرداخت و تاكید كرد: دشمنان اهل بیت هیچگاه و در هیچ زمان روی سعادت را نخواهد دید. وی تاکید کرد: راه و سیره عملی حضرت زهرا(س) هیچگاه فراموش نمی شود و این شخصیت والای جهان اسلام تا ابد در تاریخ خواهد درخشید.
همچنین شعرا و مدیحه سرایان معروف کربلا مانند: سید عدنان موسوی، نزار حبیب و... در این مراسم به ارائه اشعار و مدیحه سرایی برداختند.
شایان ذكر است این ایام، شهر مقدس كربلا، شاهد دسته های متعدد عزاداری و مرثیه سرایی، در اطراف حرمین شریفین اباعبدالله و اباالفضل العباس است بطوریكه عاشقان اهل بیت از شهرها و مناطق دیگر عراق برای شركت در این مراسمها و دسته های عزاداری نیز شركت می کنند.