تبیان، دستیار زندگی
مدیركل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی از اعزام بیشاز550 هزاردانش آموز به اردوهای راهیان نور تاكنون خبرداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام بیش از 550 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور درسال جاری

مدیركل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی از اعزام بیشاز550 هزاردانش آموز به اردوهای راهیان نور تاكنون خبرداد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

اعزام بیش از 550 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور درسال جاری

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز، مهدی علی اكبر زاده در مراسم تجلیل از دست اندركاران حوزه ستادی اردوهای راهیان نور كه در ساختمان علاقمندان برگزار شد، اظهاركرد: اردو های راهیان نور امسال یكی از بهترین و دقیق ترین اردو های مشترك بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج می باشد كه تاكنون برگزار شده است .

وی افزود: اردوهای راهیان نور یكی از تاثیر گذارترین فعالیت های حوزه تربیتی محسوب می شود  و آنچه از دلنوشته های دانش آموزان بر می آید تاثیر عمیق اردو های راهیان نور بر روح و روان آن ها را نشان می دهد  .

علی اكبرزاده گفت: از ویژگی های اردوهای راهیان نور، آشنایی دانش آموزان با واقعیت های جبهه و جنگ، كوتاه بودن زمان اردو و آشنایی با قهرمانان جبهه و جنگ است .

مدیر كل فرهنگی هنری اردو ها و فضاهای پرورشی تصریح كرد: دانش آموزان شركت كننده در اردوهای راهیان نور، سفیرانی هستند كه راه و زندگی و ایثارگری را برای جامعه بازگو می كنند .

وی گفت: تاکنون بیش از550 هزار دانش آموز به اردو های راهیان نور اعزام شده اند واین اعزام ها تا پایان شهریور ادامه دارد.

علی اکبرزاده ادامه داد:یکی از فعالیت های تابستانی اوقات فراغت برگزاری اردوهای راهیان نور است و در این راستا یادمان های شهدا در غرب وشمال غرب کشور فعال وپذیرای دانش آموزان است.

وی از آغاز رسمی اردوهای راهیان نور سال تحصیلی جدید از 12 مهر ماه خبرداد و افزود: طی مراسم نمادینی با حضور مسئولین و دانش آموزان اردوهای راهیان نور در كرج آغاز می شود.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش