تبیان، دستیار زندگی
د.   آیت الله بشیر نجفی، از مراجع شیعی عراق، در دیدار با مسولین و دست اندركاران روزنامه الأصاله تاكید كرد: رسانه های عراق ، تنها به مصالح و منافع كشور توجه كنند و در راه رسیدن به آن تلاش كنند.  آیت الله بش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسانه های عراق، تنها به مصالح و منافع كشور بیندیشند.

آیت الله بشیر نجفی، از مراجع شیعی عراق، در دیدار با مسولین و دست اندركاران روزنامه الأصاله تاكید كرد: رسانه های عراق ، تنها به مصالح و منافع كشور توجه كنند و در راه رسیدن به آن تلاش كنند.


 آیت الله بشیر نجفی، در این دیدار ضمن تاكید بر نقش رسانه های عمومی در پیشبرد اهداف جوامع، تصریح كرد: روزنامه ها و دیگر رسانه های عمومی باید بدون در نظر گرفتن گرایشهای حربی و جناحی، و بدون در نظر گرفتن مصالح شخصی، نه تنها به شكوفایی و آبادانی عراق توجه كنند.
این مرجع شیعی در عراق افزود: رقابت میان روزنامه ها نیز باید رقابتی سازنده باشد و از رقابتهایی كه مانع اطلاع رسانی صحیح می شود، پرهیز شود.
آیت الله نجفی در ادامه، به ارائه معنای صحیح جهاد فی سبیل الله پرداخت و تاكید كرد: عباد این نیست كه شخصی سلاح بدست بگیرد و عملیاتی مسلحانه انجام دهد، بلكه مفهوم حقیقی عبادت این است كه فرد، تكلیف شرعی و الهی خویش را به نحو احسن انجام دهد.