تبیان، دستیار زندگی
ود  آیت الله سید عبدالله غریفی، از علمای سرشناس شیعی بحرین، در سخنانی پیرامون صنعت توریسم در بحرین، تأكید كرد: گسترش صنعت توریسم در كشور، نباید به ترویج فساد و فرهنگ غرب منجر شود.   آیت الله غریفی، این شخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صنعت توریسم نباید باعث ترویج فساد شود

آیت الله سید عبدالله غریفی، از علمای سرشناس شیعی بحرین، در سخنانی پیرامون صنعت توریسم در بحرین، تأكید كرد: گسترش صنعت توریسم در كشور، نباید به ترویج فساد و فرهنگ غرب منجر شود.

آیت الله غریفی، این شخصیت سرشناس شیعی در بحرین، دیروز طی سخنانی تأكید كرد: ما با سیر و سیاحت شهروندان خارجی در كشور مخالفتی نداریم و حتی از توریست‌هایی كه به ارزش‌ها و اخلاق مورد نظر ما احترام می‌گذارند استقبال می‌كنیم. اما با توریست‌ها و گردشگرانی كه مروج فرهنگ مبتذل و فاسد غربی در كشور هستند و حضور آنها پیامدی جز رواج فساد ندارد، صد در صد مخالفیم.
وی افزود: هر شكلی از توریست مورد قبول نیست، ما نمی‌خواهیم گردشگران خارجی با هر پوشش و ظاهری كه می‌خواهند وارد كشور شوند و به سیر و سیاحت بپردازند بلكه باید با احترام گذراندن به ارزشها و چارچوب‌های اخلاقی ملت بحرین، از این كشور دیدن كنند.
وی در عین حال كه گسترش صنعت توریسم را عامل كسب درآمدهای بسیار برای كشور عنوان كرد افزود: در صورت غفلت و كم‌توجهی مسؤولان، همین صنعت درآمد زا، تبدیل به بازار گسترش فرهنگ‌های منحط غیر اسلامی نیز می‌شود.