تبیان، دستیار زندگی
ود آیت الله خزعلی در هفدهمین سالگرد رحلت امام خمینی''ره'' شخصیت و جسارت ایشان را در دنیا بی نظیر خواند و گفت: عظمت و جلال انقلاب حاصل نیت الهی ایشان بود.  وی ضمن دعوت مردم به حضور آگاهانه درانت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخلاص عمل بارزترین ویژگی امام راحل بود

آیت الله خزعلی در هفدهمین سالگرد رحلت امام خمینی''ره'' شخصیت و جسارت ایشان را در دنیا بی نظیر خواند و گفت: عظمت و جلال انقلاب حاصل نیت الهی ایشان بود.

وی ضمن دعوت مردم به حضور آگاهانه درانتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان كرد: دشمن بی صبرانه منتظر این رویداد مهم در كشور ما می باشد مردم نیز باید درجه اهمیت این حركت ملی را درك كرده و بیدار باشند و با نگرشی درست از بین افراد تعیین صلاحیت شده توسط علمای قم و حوزه و همچنین شورای نگهبان بهترین ها را انتخاب كنند تا در موقع لزوم كشور در آرامش كامل تعیین رهبری داشته باشد.

آیت الله خزعلی با تاكید بر ارتباط امام خمینی با امام زمان''عج'' افزود: انقلاب ما انقلابی الهی با رهبری فردی بود كه با عث تحول عظیم دنیای اسلام و دیگر ادیان شد و با ثابت قدم بودن خود دست استعمار را نه تنها از ایران جدا كرد بلكه دسترسی به دیگر كشورها را نیز برای استعمارگران بسیار سخت كرد و همه این مسائل حاكی از استقبال جهانی از شخصیت علمی و تدابیر سیاسی آن حضرت است.

وی اجرای كامل امر به معروف و نهی از منكر در جامعه را خواستار شد و از مراجع و طلاب حوزه علمیه خواست تا یاد امام را همیشه زنده نگه دارند و تنها به روز چهارده خرداد بسنده نكنند.