تبیان، دستیار زندگی
دفتر دادستانی کل روسیه اعلام کرد که این دفتر هیچ ارتباطی با دیدار محرمانه میان پسر رئیس جمهوری آمریکا با وکیل روسی ندارد و این اتهامات را بی معنی می داند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادستانی روسیه هرگونه ارتباط با دیدار پسر ترامپ را رد کرد

دفتر دادستانی کل روسیه اعلام کرد که این دفتر هیچ ارتباطی با دیدار محرمانه میان پسر رئیس جمهوری آمریکا با وکیل روسی ندارد و این اتهامات را بی معنی می‌داند.

پیشخوان خبر تبیان
پسر ترامپ

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، خبرگزاری راشاتودی نوشت: دنیس گرونیس، رئیس دفتر دادستانی کل روسیه با رد این اتهامات گفت، اتهاماتی درباره دخالت دفتر دادستانی کل روسیه در میانجی‌گری دیدار میان دونالد ترامپ جونیور،‌ پسر بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس وجود دارد که همگی بی‌پایه و اساس هستند.

وی ادامه داد، براساس توافقات بین‌المللی، هرگونه تبادل اطلاعات میان دفتر دادستانی کل روسیه و همکاران خارجی‌اش از طریق کانال‌های رسمی صورت می‌گیرد. این واقعا بی‌اساس است که فکر کنید دفتر دادستانی کل روسیه از یک وکیل خصوصی برای تبادل اطلاعات استفاده کرده باشد. این دقیقا چیزی است که رسانه‌های غربی آن را مطرح کرده‌اند. همکاری میان دفتر دادستانی کل روسیه و همکاران آمریکایی براساس مکانیسم مناسب بوده است.

براساس معاهده 1999، مسکو اطلاعات پرونده‌های جنایی را از طریق کانال مستقیم ارتباطی به دپارتمان دادگستری آمریکا ارسال می‌کند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .