تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت نوری همدانی، شعار مرگ بر آمریكا را شعار قرآنی ملت ایران دانست كه حضرت امام ( ره ) آن را در ملت ایران زنده كرد.   حضرت آیت الله نوری همدانی   در دیدار جمعی از علماء حوزه علم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرگ بر آمریكا شعار قرآنی ملت ایران است

حضرت آیت نوری همدانی، شعار مرگ بر آمریكا را شعار قرآنی ملت ایران دانست كه حضرت امام ( ره ) آن را در ملت ایران زنده كرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی   در دیدار جمعی از علماء حوزه علمیه نجف ، كربلا و دانشجویان عراقی اظهار داشت: اسلام دارای ابعاد مختلف است و اسلام تفقه در دین را امری و اجب دانسته است.
وی با بیان اینكه در گذشته بیشتر فقها به فقه مصطلح توجه داشتند گفت رساله های علماء و مراجع در گذشته رساله علمیه بوده است، این رساله ها مربوط به یك بخش از فقه است ولی اسلام دارای فقه فرهنگی ، فقه اعتقادی و... می باشد كه بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلام و نهضت امام خمینی ( ره ) تمام ابعاد فقه اسلامی احیاء گردید.
این مرجع تقلید در ادامه به لزوم خروج اشغالگران عراق بدست ملت مسلمان این كشور تاكید كرد و افزود : تا یك نفر آمریكائی و هم پیمان آنها در عراق وجود داشته باشد این كشور روی آرامش و امنیت را نخواهد دید.
حضرت آیت الله نوری همدانی سپس به شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران كه امروز در جهان طنین افكن شده اشاره كرد و توضیح داد: مرگ بر آمریكا شعار قرآنی ماست ، امام ( ره ) در برابر استكبار جهانی این شعار قرآنی را در ملت ایران زنده كرد.
انتهای خبر