تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی در گفتگو با وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، از «برکات الهی ارتباط با اهل بیت(ع)» سخن گفت که در قالب چند مقاله منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی تبیانی با استاد فرحزاد

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی در گفتگو با وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، از «برکات الهی ارتباط با اهل بیت(ع)» سخن گفت که در قالب چند مقاله منتشر شد.

سمیرا حسن

به گزارش روابط عمومی، بخش اخلاق و عرفان اسلامی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این گفتگو را با این کارشناس مذهبی تهیه و منتشر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد از کارشناسان حوزه دین ست که در حوزه از محضر اساتید برجسته همچون: آیات عظام نجفی مرعشی، بهجت، بهاء الدینی، مکارم شیرازی بهره برده و همچنین از محضر معلم اخلاق حاج اسماعیل دولابی(ره) نیز بهره برده اند. ایشان تالیفاتی از جمله: کتاب محبت و رحمت (سیره رسول گرامی اسلام )، کتاب آوای محبت (سیری در فضائل و آثار صلوات) و کتاب محبت به زنان و کودکان دارند. حجت‌الاسلام فرحزاد از سال 90 جزء کارشناسان برنامه زنده سمت خدا می باشند.

وی در این گفتگو که توسط مهری هدهدی تنظیم شده درخصوص زندگی و سیره عملی پیامبر گرامی اسلام(ص) سخن می‌گوید و از برکات صلوات بر خاندان رسول گرامی اسلام و از بین رفتن گناهان برای کاربران محیط مجازی مطالبی را بازگو می‌کند.

علاقه مندان مندان می توانند این گفتگو را که در سه قسمت تنظیم شده در اینجا مشاهده کنند.