تبیان، دستیار زندگی
در این جشنواره جهان آرای ضمن خرسندی با اشاره به برنامه هاو فعالیت های دوره ابتدایی که براساس سند تحول آموزش و پرورش می باشد،گقت:این برنامه ها موجب ارتقائ انگیزه و تقویت روحیه برای دانش آموزان است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد نشاط و شادابی در امر آموزش برای فراگیران از اهم اهداف آموزشی و تربیتی است

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در اختتامیه فعالیت ها و برنامه های دوره ابتدایی منطقه 8

ایجاد نشاط و شادابی در امر آموزش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جشنواره اختتامیه فعالیت ها و برنامه های دوره ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 8  روز سه شنبه مورخ 96/04/20 با حضور جهان آرای معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، و رجبی رئیس دوره اول آموزش ابتدایی شهر تهران و عرب عامری مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 و اعضای شورای معاونین و با حضور جمع کارشناس مسئولان و کارشناسان و مدیران و آموزگاران و دانش آموزان منتخب رتبه های منطقه ای و استانی در سالن شهید آوینی منطقه برگزار گردید.

در این جشنواره جهان آرای ضمن خرسندی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های دوره ابتدایی که براساس سند تحول آموزش و پرورش می باشد،گقت:این برنامه ها موجب ارتقائ انگیزه و تقویت روحیه برای دانش آموزان است،

وی ایجاد نشاط و شادابی را در امر آموزش برای فراگیران از اهم اهداف آموزشی و تربیتی برشمرد و در این راستا  به مدیران و دست اندرکاران و اولیاء به فراهم نمودن زمینه مناسب جهت جذب و توسعه فعالیت های پیش دبستانی توصیه نمود .

در ادامه عرب عامری با تشکر از حضور فعال، موثر و همدلانه شرکت کنندگان با نگاه مدیریتی به تبیین استراتژی چهارگانه مورچه ای پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره به جهت رشد و پویایی و کمال معنوی فراگیران به ویژه در دوره ابتدایی ، توجه به آینده نگری و آینده نگاری را از ضروریات برنامه ریزی براساس محتوای سند تحول به رهبران آموزشی در مدارس و معلمان به عنوان هادیان امر تعلیم و تربیت مورد تاکید قرار دارند و با بیان حکایت اخلاقی توجه به جایگاه مادران و نقش اثرگذار تربیتی  را به دانش آموزان سفارش نمود .

در این جشنواره با اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری و اهدای جوائز و لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر بعمل آمد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی