تبیان، دستیار زندگی
این روزها شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام، در بین ایرانیان با استقبال خوبی روبه رو بوده است.موسسه تبیان هم از این موضوع بهره برده و کانال «تبیان،رسانه زندگی» را راه اندازی کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو کانال تلگرام تبیان شوید

این روزها شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام، در بین ایرانیان با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است.موسسه تبیان هم از این موضوع بهره برده و کانال «تبیان،رسانه زندگی» را راه اندازی کرده است.

سمیرا حسن

تبیان

به گزارش روابط عمومی، معاونت محتوایی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این کانال تلگرامی را بر اساس استقبال مخاطبان تهیه و به روزرسانی می‌کند.

کانال تلگرامی «تبیان رسانه زندگی» کانالی ست که به صورت روزانه و در فواصل کمتر از یک ساعت به روزرسانی شده و آخرین مطالب مرتبط با زندگی روزمره را به اشتراک می گذارد.

پربازدیدترین مطالب روزانه سایت تبیان نیز که با نشانی http://www.tebyan.net/ فعال است، مطالب و محتوای دیگر این کانال پرطرفدار را تشکیل می دهد که بیش از 69هزارنفر بیننده دارد.

این کانال تلگرامی توسط معاونت محتوایی موسسه تبیان راه اندازی و به روزرسانی شده و دیگر کانال ها و گروه هایی که به نام تبیان در محیط مجازی و شبکه های پیام رسان موبایل فعالیت می‌کنند، از وجاهت قانونی برخوردار نبوده و معتبر نیستند.

علاقه مندان می توانند از تمامی سیستم های عامل اندروید،ios، ویندوز وارد این کانال شده و محتوای آن را دنبال کند.

نشانی کانال رسمی تبیان بدین قرار است: tebyan@