تبیان، دستیار زندگی

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درحال تبدیل به یک گفتمان ملی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دومین جلسه روسای مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور باقری سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران در محل خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 6 برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درحال تبدیل به یک گفتمان ملی است

  در ابتدای این جلسه از سخنان دکتر دلشاد تهرانی پیرامون حمکت های نهج البلاغه بهره گرفته شد و در ادامه سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش بر امر مدیریت نیروی انسانی, ارتقای مشارکت افراد و نهادها و بحث تفویض اختیار تاکید نمود .

باقری ضمن آرزوی توفیق برای کمریی مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران در مسولیت جدید بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مدیریت ها و انتصابات و بهره گیری از مدیران و همکاران قوی که دارای نگرش فرهنگی و تربیتی باشند تصریح نمود و اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به یک گفتمان ملی مبدل شده است و باید قدر این گفتمان  را دانست .

وی ضمن تاکید بر تعامل با دستگاه های بیرونی و ارگانهای دیگر و نهادهای محلی خواستار اطلاع رسانی مناسب در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان و استفاده از افراد امین و متخصص در هدایت و راهنمایی اولیا و دانش آموزان شد .

شایان ذکر است در این جلسه آخرین مصوبات شورای برنامه ریزی و پروژه مهر مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درحال تبدیل به یک گفتمان ملی است

 

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش