تبیان، دستیار زندگی
ست  نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حكومت دینی كه امام با حمایت مردم آن را بنیان نهاد، شكست ناپذیر است.   آیت‌الله  مقتدایی در مراسم گرامیداشت ‪ ۱۵‬خرداد در بیت حضرت امام خمینی (ره) در ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حكومت دینی امام، شكست ناپذیر است

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حكومت دینی كه امام با حمایت مردم آن را بنیان نهاد، شكست ناپذیر است.

آیت‌الله  مقتدایی در مراسم گرامیداشت ‪ ۱۵‬خرداد در بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین گفت: نظام الهی كه حضرت امام در قیام خونین ‪ ۱۵‬خرداد سال ‪ ۴۲‬آن را پایه‌گذاری كرد به سبب حمایت مردمی در برابر توطئه‌ها پیروز شد.
وی اظهارداشت: وحدت ، همدلی و اتحاد مردم با مسوولان موجب شده تا نظام اسلامی ایران همانند خورشید در سطح بین‌الملل درخشان باقی بماند و در همه ابعاد رشد و شكوفایی داشته باشد.
مقتدایی با بیان اتحاد و همبستگی در بین قوای سه گانه ، گفت : پشتیبانی مردم از مسوولان موجب شده تا دشمنان در برابر یك صدایی و انسجام دولت و ملت عقب نشینی نمایند.
وی درادامه ، افزود: از انرژی هسته‌ای كه حق مسلم ما است دست بر نخواهیم داشت و هرگز عقب نشینی نخواهیم كرد.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم گفت: كسانی كه تا دیروز ما را از انجام تحقیقات منع می‌كردند امروز مطمئن شدند كه توانی برای مقابله با این ملت و مردم ندارند .
مقتدایی افزود : دشمنان اگر قدرتی در ایجاد سد برای ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای داشتند از هر فرصتی برای مانع تراشی استفاده می‌كردند.