تبیان، دستیار زندگی
دد  سید عبدالعزیز حكیم، رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی و رهبر ائتلاف یكپارچه، در دیدار با ویلیام بتی، سفیر انگلیس در عراق، تأكید تمام تلاش ما برای این است كه مردم زندگی طبیعی خود را در عراق به دست آورند  &nb...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش می‌كنیم زندگی طبیعی به عراق بازگردد

سید عبدالعزیز حكیم، رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی و رهبر ائتلاف یكپارچه، در دیدار با ویلیام بتی، سفیر انگلیس در عراق، تأكید تمام تلاش ما برای این است كه مردم زندگی طبیعی خود را در عراق به دست آورند

سید عبدالعزیز حكیم در این دیدار كه در دفتر وی در بغداد برگزار شد، ضمن غیر طبیعی خواندن اوضاع در عراق گفت: عراق در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، وضعیت نابسامان و غیر طبیعی دارند كه امیدواریم با مستحكم شدن پایه‌های دولت جدید و معرفی شدن دو وزیر باقیمانده، روند طبیعی در همه امور به كشور باز گردد و مردم در رفاه و امنیت زندگی كنند.
رییس ائتلاف یكپارچه عراق همچنین پایان یافتن ترور و خشونت در شهرهای عراق را مهم‌ترین خواست مردم و دولت عراق دانست و ابراز امیدواری كرد این پدیده‌های شوم نیز در كشور از بین برود.
در این دیدار، همچنین، مهم‌ترین مسایل كنونی عراق مورد بحث و تبادل نظر سید عبدالعزیز حكیم و سفیر انگلیس قرار گرفت، كه سفیر انگلیس نیز خواهان برقراری امنیت كامل و ثبات سیاسی ـ اقتصادی در عراق شد.