تبیان، دستیار زندگی
ند به مناسبت هفدهمین سالگرد ارتحال ملكوتى حضرت امام خمینى (قدس سره الشریف) مجلس تكریم و بزرگداشتى از سوى حضرت آیت‏الله خامنه‏اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار مى‏گردد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غم امام راحل(ره) جا دارد كه برگزیده‏ترین انسانها از احساس تعظیم او سرشار شوند

به مناسبت هفدهمین سالگرد ارتحال ملكوتى حضرت امام خمینى (قدس سره الشریف) مجلس تكریم و بزرگداشتى از سوى حضرت آیت‏الله خامنه‏اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار مى‏گردد.


  به همین منظور از سوى دفتر مقام معظم رهبرى، اطلاعیه‏اى به این شرح صادر شد:
بسم الله الرحمن الرحیم

14 خرداد، یادآور هجران جانسوز حضرت امام خمینى (قدس الله نفسه الزكیه) و ماتم بى‏پایان امتى سرافراز فرا مى‏رسد. در غم شخصیت فرزانه و بى‏نظیرى چون او، جا دارد كه برگزیده‏ترین انسانها و هوشمندترین ذهنها و پاكترین دلها و جانها، از احساس تعظیم و تكریم او سرشار شوند.


در سالگرد ارتحال آن عزیز، بار دیگر امت امام به یاد مقتداى خویش مجلس عزا به پا مى‏دارد، تا خاطره آن یگانه دوران را گرامى بدارد و عهد خود را با آرمانهاى جاودانه‏اش تجدید نماید.

به همین منظور، از سوى رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آیت‏الله خامنه‏اى مجلس بزرگداشتى امشب سیزدهم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار مى‏شود.
دفتر مقام معظم رهبرى13/3/85