تبیان، دستیار زندگی
بد برای استقلالی ها علیرضا اكبرپور مهاجم تكنیكی تیم استقلال در یك بازی  تداركاتی به شدت آسیب دید . گفته می شود این بازیكن تایك سال دیگر قادر به بازگشت به میادین فوتبال نخواهد بود . این بدترین خبر ممكن برای امیر قلعه نوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصدومیت شدید اكبرپور خبری بد برای استقلالی ها

علیرضا اكبرپور مهاجم تكنیكی تیم استقلال در یك بازی  تداركاتی به شدت آسیب دید . گفته می شود این بازیكن تایك سال دیگر قادر به بازگشت به میادین فوتبال نخواهد بود . این بدترین خبر ممكن برای امیر قلعه نویی سرمربی جوان  آبی هاست .

اكبر پور  در بازی دوستانه عصر روز چهارشنبه مقابل یك تیم كارگری از ناحیه زانو دچار  مصدومیت شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت . سید عباسی و گومز هم در این دیدار پر برخورد آسیب دیدند،اما شدت جراحات آنان به اندازه اكبر پور نیست .

دكتر نوروزی پزشك  تیم استقلال با اظهار تاسف از این اتفاق  ناخواسته می گوید : زانوی پای اكبر پور در این دو روزه ورم داشته،اما هنوز مشخص نیست كه او نیاز به جراحی دارد یا خیر. قرار بر این شده امروز از ناحیه  مصدومام آر آی بگیریم تا پزشك متخصص نظر نهایی خود را اعلام كند .

اكبرپور كه به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتهبود، امیدواری های زیادی را در دل هواداران تیم به  وجود آورده بود،اما بازی با یك تیم ناشناخته به دلیل وقفه یی كه  در برگزاری دیدارهای  لیگ برتر به وجود آمده بود ، همه این امیدها را به یاس تبدیل كرد . حالا همه انتقادها به سمت امیر قلعه نویی نشانه رفته است . خیلی ها انجام این بازی را  یك تصمیم اشتباه از سوی سرمربی استقلال عنوان می كنند  در حالی كه خود قلعه نویی چنین اعتقادی ندارد : اكثر بازیكنان حریف سابقه پوشیدن پیراهن باشگاهی را داشتند .  اكبرپور ناخودآگاه مصدوم شد . ضمن اینكه خشونت بچه های ما بیشتر از حریف بود.  این مربی درانتقاد به نوشته های برخی مطبوعات عنوان كردكه نسبت به هزینه هایی كه برای مربیان خارجی در نظر گرفته شده بود ، نتایج بهتری كسب كرده و درحال حاضر هم استقلال یكی از دو تیم بدون باخت لیگ برتر است .

میناوند با رای فیفا سرخپوش می شود

منتظریم تا فیفا رای نهایی خود را درباره اختلاف مهرداد میناوند با باشگاه الشباب صادر كند مجید فرخ زادی مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اعلام  این مطلب افزود :  علیرغم پیگیری های مستمر میناوند  برای گرفتن برگه تسویه حساب  از باشگاه الشباب ، این باشگاه همكاری لازم را با وی انجام نداد و با وجودی كه خود میناوند بسیار علاقه مند بود تا این مساله به صورت مسالمت آمیز حل شود،ولی با كارشكنی و مسامحه آنها،مجبور شد به فیفا شكایت كند و قضیه را از طریق مقامات قضایی فدراسیون جهانی پیگیری  كند . وی درباره اینكه چه زمانی حكم نهایی در این خصوص صادر خواهد شد گفت :  احتمالاً  در اولین جلسه كمیته قضایی فیفا مساله میناوند مطرح و در موردآن تصمیم گیری خواهد شد . در حال حاضر  كارت"آی تی سی"میناوند برای باشگاه پرسپولیس  صادر شده و تنها منتظر برگه تسویه حساب او از باشگاه قبلی اش هستیم  تا وی بتواند پرسپولیس را در ادامه بازیها همراهی كند .

حجازی  و پور حیدری در استقلال

كمیته فنی باشگاه استقلال تهران متشكل از پنج مربی و كارشناس تشكیل می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعد از معرفی عبدالعلی چنگیز به عنوان مدیرفنی تیم های پایه وغلامحسین مظلومی به عنوان مدیرآنالیز و مشاور فنی تیم استقلال تهران، قرار است تا ظرف چند روز آینده كمیته فنی باشگاه استقلال نیز معرفی شود.

بهرام امیری، معاون پشتیبانی باشگاه استقلال در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: بررسی های مقدماتی برای تشكیل كمیته فنی انجام گرفته است و تا ظرف ده روز آینده اعضای این كمیته معرفی خواهند شد تا فعالیت رسمی خود را شروع كنند.

به احتمال زیاد، ناصرحجازی و منصور پورحیدری جز اعضای این كمیتههستند. امیری نیز حضور این گزینه هارادر كمیته فنی باشگاه استقلال منتفی ندانست.

به گفته معاون پشتیبانی باشگاه استقلال تهران، بعد از استقرار كادر اجرایی در محل دفتر جدید باشگاه،طی روزهای آینده با برگزاری مراسم باشكوهی كه در آن تمامی بازیكنان و  پیشكسوتان استقلال حضور خواهند داشت، محل جدید باشگاه رسما گشایش می یابد.