تبیان، دستیار زندگی
شد   مراسم گرامیداشت آیت الله سید محمد علوی بروجردی ''ره'' داماد آیت الله العظمی بروجردی با حضور آیات عظام وحید خراسانی، مكارم شیرازی، شبیری زنجانی، سبحانی، فضلا و طلاب و سایر اق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم گرامیداشت آیت الله سید محمد علوی بروجردی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت آیت الله سید محمد علوی بروجردی ''ره'' داماد آیت الله العظمی بروجردی با حضور آیات عظام وحید خراسانی، مكارم شیرازی، شبیری زنجانی، سبحانی، فضلا و طلاب و سایر اقشار مردم شب گذشته در مسجد اعظم قم برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین یثربی كاشانی با اشاره به فرازهایی از زندگی پر افتخار ایشان با بهره گیری از روایات گفت: خاندان آیت الله العظمی بروجردی''ره'' همواره سعی در تبیین معارف قرآن و اهل بیت و ترویج احكام نورانی اسلام داشتند، خدماتی كه در اروپا و دانشگاه الازهر مصر در دفاع از حقانیت مذهب اهل بیت''ع'' انجام گرفت برای همیشه تاریخ جاودان خواهد بود و به اطمینان می شود گفت: حوزه علمیه قم از میراث ماندگار آیت الله العظمی بروجردی''ره'' است زیرا ایشان مجد حوزه با بركت قم محسوب می گردد.

وی بر حفظ آثار علمی و میراث فرهنگی بزرگ بروجردی تاكید نمود و با اشاره به جایگاه علم و عالم در اسلام افزود: اگر روح تفكر وارد شئون زندگی انسان شود، حیات او جاویدان خواهد بود.

گفتنی است در پی درگذشت این بزرگوار مقام معظم رهبری با ارسال پیام با گرامیداشت مقام شامخ بیت آیت الله العظمی ''ره'' این ضایعه بزرگ رابه بیت ''ع'' مرحوم و حوزه های علمیه تسلیت گفتند.