تبیان، دستیار زندگی
ست  سرمایه امام ایمان ، باور و یقین نسبت به خداوند بود و با این سرمایه دین را وارد زندگی كرد.   نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با کاروان اعزامی خادمان حرم رضوی جهت شرکت در مراسم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز موضع گیری ما در برابر دنیا براساس همان نگاه توحیدی امام است

سرمایه امام ایمان ، باور و یقین نسبت به خداوند بود و با این سرمایه دین را وارد زندگی كرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با کاروان اعزامی خادمان حرم رضوی جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با بیان این مطلب افزود : امام (ره)،اقتصاد ، نظام پولی ، سیاست گزاری های خارجی و اداره جامعه را بر طبق اصول و پایه های فکری توحیدی بنا نهاد.

آیه الله واعظ طبسی افزود : رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، بر اساس جهان بینی توحیدی ، جهان را مجموعه ای منسجم و هماهنگ می دید که به سوی عالی ترین اهداف پیش می رود و با چنین نگاه و جهان بینی گام های بلندی در عرصه سیاست و پای بندی به اعتقادات برداشت .

وی تصریح کرد : امروز موضع گیری ما در برابر دنیا با همین نگاه و با تکیه بر پایه های دین اسلام است که بر اساس آن جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، دینی ، فرهنگی و اقتصادی به کشوری ممتاز در بین کشور های اسلامی تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه به افکار عمومی ، احترام به نظرات و آرای مردم ، مشاوره در امور و قاطعیت در اجرای تصمیم های منطقی را از جمله ویژگی های بارز امام ذکر کرد و افزود : ایشان این خصوصیات را از زندگی رسول خدا و ائمه معصوم ع گرفته بودو نحوه زیارت ایشان در مدت اقامت خود در عراق نشان میدهد آنچه فرا گرفته است از این منابع نور و دانش است.

در این دیدار که در تالار اماکن متبرکه رضوی برگزار شد سید رشید اعرابی مشاور و مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز به ایراد سخن پرداخت.