تبیان، دستیار زندگی
ود  مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از احداث پنج باب سقاخانه درعراق خبر داد و گفت : اجرای طرح توسعه حرم امام حسین (ع) از دیگر برنامه های این ستاد است . محمد حسن حاتمی  در رابطه با هدف تأسیس ستاد بازسازی عت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باب سقاخانه در عتبات عالیات احداث می شود

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از احداث پنج باب سقاخانه درعراق خبر داد و گفت : اجرای طرح توسعه حرم امام حسین (ع) از دیگر برنامه های این ستاد است .

محمد حسن حاتمی  در رابطه با هدف تأسیس ستاد بازسازی عتبات عالیت گفت : پس از فروپاشی رژیم بعثی عراق و اشغال عراق بدست نیروهای آمریکایی بی مهری نسبت به قبور ائمه و فرسایشی که از دوران صدام نیز وجود داشت ، تشدید شد و بدنبال احساس خطری که از سوی دلسوزان و دست اندرکاران بازسازی عتبات عالیت اظهار شد ، دستور تأسیس و فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات از سوی مقام معظم رهبری صادر گردید .

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات متشکل از خیرین و مردم استان هستند ، گفت : منابع تأمین اعتبار ، هنرمندان و صنعتگران که ما را در اجرای پروژه های عمرانی یاری می دهند و عوامل اجرایی همگی از میان مردم استان هستند .

مدیر بازسازی عتبات عالیات گیلان به تعامل و ارتباط با سازمان ها و نهادهای استانی اشاره کرد و اظهار داشت : استانداری ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در بخش جمع آوری هدایا و نذورات مردمی و تأمین اعتبار ، عزیزان هنرمند و صنعتکار بسیجی در اجرای طرح و صدا و سیمای مرکز استان در بخش انعکاس فعالیت ها و پخش آگهی و اعلام گزارش عملکرد ستاد به مردم با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری می کنند .

محمد حسن حاتمی در خصوص پروژه های در دست اجرای ستاد به احداث 5 باب سقاخانه در عراق اشاره کرد و گفت : دو سقاخانه در کربلا ، دو سقاخانه در نجف اشرف و یک سقاخانه در کاظمین به ارزش ریالی دو میلیارد ریال از برنامه های در دست اجرای ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان است .