تبیان، دستیار زندگی
زد آیت الله ممدوحی در گردهمایی طلاب و فضلای استان كرمانشاه در مدرسه فیضیه قم گفت: دشمن تصمیم قاطع دارد از راه فرهنگی و مقابله با دین به كمك بنگاه های عظیم با پشتوانه های قوی مالی نظام دین را در كشور براندازد.  &nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن تصمیم قاطع دارد نظام دین را در كشور براندازد

آیت الله ممدوحی در گردهمایی طلاب و فضلای استان كرمانشاه در مدرسه فیضیه قم گفت: دشمن تصمیم قاطع دارد از راه فرهنگی و مقابله با دین به كمك بنگاه های عظیم با پشتوانه های قوی مالی نظام دین را در كشور براندازد.

در این گردهمایی آیت الله ممدوحی، با اشاره به وضعیت معیشت طلاب در گذشته اظهار داشت: با موقعیتی كه طلاب فعلی دارند اگر در ایام تحصیلی كم كاری كنند مورد عقوبت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تجربه ثابت كرده است حوزه كیفی نتیجه می دهد و دشمن نیز تصمیم قاطع دارد از راه فرهنگی و مقابله با دین به كمك بنگاه های عظیم با پشتوانه های قوی مالی نظام دین را در كشور براندازد، بنابر این آینده اسلام و جامعه به فعالیت علمی و تبلیغی طلاب احتیاج دارد.

وی در ادامه گفت: جباران تاریخ نگذاشتند شیعه رشد كند و آنچه در طول تاریخ شیعه را نگه داشت، علما و حوزه های علمیه بودند، قدرت مانور شیعه علما بود، كه با تنگدستی و عزم و اراده ای راسخ توانستند تشیع را حفظ نمایند و اكنون نیز قدرت های اتمی از حوزه علمیه قم می ترسند.

این استاد حوزه با اشاره به تشكیل جامعه مدرسین در استان كرمانشاه اظهار داشت: تشكیل این جلسه به عظمت استان اضافه كرد و مانوری در برابر بعضی جریان های انحرافی بود و باعث جلب توجه انقلاب و نیروهای مذهبی به سمت كرمانشاه شد.