تبیان، دستیار زندگی
رد   دفتر توسعه وبلاگ دینی با هدف بسترسازی و گسترش فعالیت‌های مذهبی اینترنتی، در قم افتتاح شد.   مهندس سید محمدرضا فخری، مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر توسعه وبلاگ دینی در قم آغاز به کار كرد

دفتر توسعه وبلاگ دینی با هدف بسترسازی و گسترش فعالیت‌های مذهبی اینترنتی، در قم افتتاح شد.

مهندس سید محمدرضا فخری، مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه وبلاگ در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، دفتر توسعه وبلاگ دینی با همکاری برخی از نهادهای فرهنگی و حوزوی در قم راه‌اندازی شد.
وی هدف از راه‌اندازی این دفتر را پژوهش، آموزش، تولید محتوا وحمایت‌های مادی و معنوی از وبلاگ‌های دینی اعلام کرد.
فخری با اشاره به فعالیت‌های یک ساله اعضای این دفتر گفت: این دفتر در سال گذشته ضمن برگزاری جلسات پژوهشی با حضور اساتید و صاحب‌نظران، اقدام به آموزش بیش از پانصد نفر از طلاب و حمایت‌های مختلف از وبلاگ‌نویسان طلبه نموده‌ است.
مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه اصلی این دفتر، بستر سازی برای فعالیت‌های دینی در فضای اینترنت است که در مرحله اول اقدام به گسترش وبلاگ ‌نویسی دینی در حوزه علمیه قم نموده ایم.
وی در پایان گفت: نشانی اینترنتی این دفترwww.DiniBlog.com است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7741166ـ0251 تماس حاصل نمایند.