تبیان، دستیار زندگی
نشست امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای ماده 3 از تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پژوهش سراها مرکز خلاقیت و نوآوری علمی و پرورشی استعدادهای دانش آموزان است 

پژوهش سراها مرکز خلاقیت و نوآوری علمی و پرورشی استعدادهای دانش آموزان است

نشست امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای ماده 3 از تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مفاد اساسنامه پژوهشراهای دانش آموزی برگزار شد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،این نشست با حضور عباسعلی باقری سرپرست آموزش و پرورش شهر تهران،دلیری معاونت توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، رفیعی معاون آموزش متوسطه،کوهستانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 و دشتی پور رییس پژوهسراهای دانش آموزی در محل مرکز نوآوری و رشد دانش آموزی امید برگزار شد .

در این مراسم باقری با اشاره به تعیین شیوه فعالیت مرکز خلاقیت و نوآوری امید ذیل پژوهشسرای رشد, بر استفاده بهینه از این مرکز علمی و پرورش استعدادهای دانش آموزان تاکید نمود .

دلیری معاونت توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با اشاره به این مطلب که در دنیای امروز در کنار بحث آموزش فعالیتهای تخصصی و تکمیلی برای کسب شغل اهمیت خاصی قایل هستند ابراز امیدواری نمود با افتتاح این مرکز در راستای شناسایی ظرفیت های پنهان دانش آموزان قدم های مفیدی برداشته شود .

منبع: http://www.isna.ir

مرکز یادگیری سایت تبیان، تهیه کننده: یگانه داودی

تنظیم کننده: محبوبه همت