تبیان، دستیار زندگی
ست  سید حسن نصرالله، دبیر كل حزب‌الله لبنان در دیدار با سران برخی احزاب و شخصیت‌های سیاسی لبنان، تأكید كرد: مقاومت اسلامی، دیوار دفاعی محكمی برای لبنان می‌باشد  در این دیدار كه محسن طلال و ناصر قندیل دو نمای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقاومت دیوار دفاعی لبنان است

سید حسن نصرالله، دبیر كل حزب‌الله لبنان در دیدار با سران برخی احزاب و شخصیت‌های سیاسی لبنان، تأكید كرد: مقاومت اسلامی، دیوار دفاعی محكمی برای لبنان می‌باشد

در این دیدار كه محسن طلال و ناصر قندیل دو نماینده سابق پارلمان لبنان، طلال ارسلان، رییس حزب دموكراسی لبنان و دیگر شخصیت‌های سیاسی این كشور حضور داشتند، سید حسن نصر الله، مقاومت اسلامی را یگانه‌ حامی و پشتیبانی منافع و مصالح لبنان عنوان كرد.
طلال ارسلان رییس حزب دموكراسی لبنان نیز در این دیدار، خاطر نشان كرد: تجاوزهای اخیر اشغالگران صهیونیست در جنوب لبنان، كه از سوی حزب الله با پاسخ شدیدی مواجه شد، برای همه دشمنان و بدخواهان لبنان درس بزرگی شد.
محسن طلال نماینده سابق پارلمان لبنان نیز خاطر نشان كرد: سلاح مقاومت، هیچ ضرری برای كشور ندارد، بلكه همواره به عنوان محافظ منافع و استقلال لبنان مطرح بوده و خواهد بود.وی در پاسخ به سخنان ولید جنبلاط مبنی بر ضرورت ادغام مقاومت در ارش لبنان گفت: به هیچ وجه این امر را نمی‌پذیریم.