تبیان، دستیار زندگی
ود   عضو مجلس خبرگان رهبری هوشیاری و بیداری ملت ایران و اطاعت از رهبری را مهم‌ترین عامل خنثی‌ كننده ترفند‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در كشور عنوان كرد. حجت‌الاسلام و المسلمین عباس كعبی، عضو مجلس خبرگان رهب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ردپای استعمار جهانی در حوادث اخیر كشور دیده می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری هوشیاری و بیداری ملت ایران و اطاعت از رهبری را مهم‌ترین عامل خنثی‌ كننده ترفند‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در كشور عنوان كرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس كعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری  ضمن اشاره به حوادث اخیر در شهرهای آذربایجان و اردبیل اظهار داشت: تحریك قومیت‌ها یك اقدام ضد امنیتی و ضد انقلابی و بسیار خطرناك است. دشمن هم با انگیزه ایجاد چالش قومیتی و مذهبی پشت پرده حوادث در كشور بوده و هست.
وی هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر خدعه ‌های غرب و استعمار جهانی را بسیار مؤثر و كارساز ارزیابی كرد و افزود: به لطف الاهی قومیت‌های ایرانی از دیر‌باز در كنار یكدیگر زندگی كرده‌اند و صلح و صفا در بین آن‌ها حاكم بوده است و با هوشیاری كامل همواره مدافع اسلام بوده و هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقوام و مذاهب مختلف ایران همیشه پشت سر امام (ره) و رهبری حركت كرده و می‌كنند و جواب دندان شكنی به ترفند‌های دشمن خواهند داد.