تبیان، دستیار زندگی
ود   شیخ خضر نور الدین، عضو برجسته شورای سیاسی، حزب‌الله لبنان، در گفت‌وگو با شبكه خبری العالم، تأكید كرد: طرح پیشنهادی سید حسن نصر الله، دبیر كل حزب‌الله لبنان، مبنی بر ایجاد یك استراتژی دفاعی برای لبنان، طرح‌های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح پیشنهادی سید حسن نصر الله، منجر به شكست طرح آمریكا می‌شود

شیخ خضر نور الدین، عضو برجسته شورای سیاسی، حزب‌الله لبنان، در گفت‌وگو با شبكه خبری العالم، تأكید كرد: طرح پیشنهادی سید حسن نصر الله، دبیر كل حزب‌الله لبنان، مبنی بر ایجاد یك استراتژی دفاعی برای لبنان، طرح‌های آمریكا را در این كشور، خنثی می‌كند.

خضر‌نور الدین در این گفت‌وگو تصریح كرد: طرح سید حسن نصر الله، یك استراتژی دفاعی مقتدری را برای لبنان، تعریف می‌كند و این كشور را در برابر حملات آینده اسراییل حمایت می‌كند و ان‌شاء‌الله، مورد موافقت دیگر گروه‌های لبنانی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: اسراییل با افزایش حملات علیه لبنان سعی دارد در روند گفت‌وگوی ملی لبنان دخالت كند، و فضای تفاهم‌آمیز و آرام به وجود آمده در نتیجه این مذاكرات را به تنش و بحران بكشد.
وی همین خاطر نشان كرد: آمریكا نیز سعی دارد با دخالت بی‌حد و حصر در روند این مذاكرات و گفت‌وگوهای ملی، به هدف استعماری خود در لبنان برسد كه موفق نخواهد شد.
وی تأكید كرد: ما هیچ‌گاه آغاز كننده درگیری با اسراییل نبوده و نیستم و بر خورد ما با تلاش‌های سازمان ملل متحد مبنی بر توقف تیراندازی‌ها مثبت است. زیرا ما نمی‌خواهیم زمینه را برای بهانه تراشی‌های دشمن با توجه به نزدیك شدن به پایان مذاكرات گفت‌وگوی ملی فراهم كنیم.