تبیان، دستیار زندگی
ان   مسؤول مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی از آموزش هفت هزار طلبه خواهر و برادر در این مركز خبر داد. حجت‌الاسلام راستگو، مسؤول مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی اظه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش هفت هزار طلبه در مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان

مسؤول مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی از آموزش هفت هزار طلبه خواهر و برادر در این مركز خبر داد.

حجت‌الاسلام راستگو، مسؤول مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مرکز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی تاکنون موفق شده است شعبه‌هایی را در شیراز، اهواز، تبریز و بناب ایجاد كند.
حجت‌الاسلام راستگو ابراز کرد: برادران طلبه دوره بیست و هفتم در قالب اردوی فرهنگی و تربیتی به اردوگاه‌های شمال تهران اعزام شدند و خواهران طلبه همین دوره نیز در اردوگاه رامسر برنامه های آموزشی و تربیتی داشتند.
وی با اشاره به فعالیت های این مركز در خارج از كشور گفت: در سال جدید، شعبه افغانستان دومین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشت و با مذاكراتی كه صورت گرفته به زودی در سوریه، هند و بحرین نیز دوره‌های آموزشی تربیت مربی كودكان برگزار خواهد شد.
مسؤول مركز تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: امتحانات دوره‌ بیست و هفتم از ابتدای هفته آغاز و تا روز چهار‌شنبه ادامه خواهد داشت و در همین روز مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی خواهران و اهدای جوایز به برگزیدگان برگزار می‌شود و در شانزدهم خرداد نیز مراسم اختتامیه برادران طلاب برگزار خواهد شد.
وی تأكید كرد: یك دوره تربیت مربی طلاب خارجی ساكن قم با كمك مركز جهانی علوم اسلامی در مدرسه حجتیه برگزار شده است كه هفته‌ای یك جلسه با حضور طلاب ده‌ها كشور جهان تشكیل می‌شود. طلاب در این دوره با روش‌های نوین كار با كودكان و نوجوانان آشنا خواهند شد.
حجت‌الاسلام راستگو با بیان این‌كه در دوره بیست و هفتم آموزش تربیت مربی، یكصد و بیست نفر برادر و صد و بیست نفر خواهر حضور داشتند، افزود: تاكنون این مركز با شعبه هایی كه در سراسر كشور دارد، توانسته است هفت هزار طلبه خواهر و برادر را با روش‌های علمی كار با كودك و نوجوان آشنا كند.
وی اضافه كرد: با اقداماتی كه هر ساله در ایام تابستان صورت می‌گیرد، توافق شده است در تابستان امسال مربیان خود را در اختیار وزارتخانه‌ نفت، صنایع دفاع و بسیاری از مراكز آموزشی و تفریحی قرار دهیم تا كلاس‌های تفریحی، آموزشی و هنری این مراكز را به صورت كامل اداره كنیم.