تبیان، دستیار زندگی
عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بدرقه اولین گروه از دانش آموزان طرح یاوران ولایت پسران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش‌ آموزان در اردو «نه گفتن» به آسیب‌ های اجتماعی و استقامت را می ‌آموزند

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بدرقه اولین گروه از دانش ‌آموزان طرح یاوران ولایت پسران

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

دانش‌ آموزان در اردو «نه گفتن» به آسیب‌ های اجتماعی و استقامت را می ‌آموزند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هدایت استعدادها در مسیر درست، آشنایی با فرهنگ شهادت، یادگیری استقامت و «نه گفتن» به آسیب‌های اجتماعی و افزایش معرفت دینی از جمله اهداف اردوهایی مانند یاوران ولایت است .

به گزارش اداره اطلاع رسانی رو ابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بدرقه اولین گروه از دانش ‌آموزان طرح یاوران ولایت پسران، اظهار داشت: هدف از این اردوها اهتمام و توجه ویژه به توصیه‌ های مقام معظم رهبری درباره نسل نوجوان است .

وی با اظهار امیدواری از فراهم شدن برنامه ‌های مناسب برای دانش ‌آموزان، افزود: چند نکته در رابطه با این اردوها وجود دارد که یکی از آن ها بهبود اوقات فراغت دانش ‌آموزان است .

کریمی ادامه داد: بهبود روابط اجتماعی و ایجاد خود باوری از فرصت‌ هایی است که در این اردوها برای دانش ‌آموزان فراهم می ‌شود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه یکی از محورهای مهم در حوزه پرورشی، تعمیق تربیت دینی است، تصریح کرد: هدایت استعدادها در مسیر درست، آشنایی با فرهنگ شهادت، یادگیری استقامت و «نه گفتن» به آسیب ‌های اجتماعی و افزایش معرفت دینی از دیگر اهداف این قبیل اردو هاست.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش