تبیان، دستیار زندگی
پاسخ تشریحی سوالات کنکور علوم تجربی ، ریاضی، انسانی و....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوالات و پاسخ شریحی کنکور 96  آزمون سراسری سال ۹۶

در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در  ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد.

سوالات و پاسخ تشریحی کنکور 96

آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ماه ۹۶ با رقابت ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در گروه علوم ریاضی و فنی و تعداد ۱۸۴ هزار و ۱۹۵ نفر در گروه علوم انسانی برگزار شد. آزمون گروه آزمایشی هنر نیز عصر  پنجشنبه ۱۵ تیر ماه ۹۶ با رقابت ۶۱ هزار و ۹۸۵ نفر در گروه هنر برگزار شد. صبح و عصر جمعه نیز داوطلبان گروه علوم تجربی  مجموع ۵۸۰ هزار و ۵۷۰ نفر شرکت کننده و داوطلبان گروه زبان در آزمون سراسری شرکت کردند.

شما دانش آموزان عزیز می توانید از طریق لینک های زیر به سوالات عمومی و اختصاصی به همراه پاسخ های تشریحی  آن ها دسترسی داشته باشید.

    سوالات و پاسخ کنکور تجربی 96

سوالات و پاسخ کنکور انسانی 96

سوالات و پاسخ کنکور هنر 96

سوالات و پاسخ کنکور زبان 96

تهیه: مرکز یادگیری سایت تبیان