تبیان، دستیار زندگی
ود   آیت‌الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع شیعه عراق، عصر دیروز در دیدار با منوچهر متكی، وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه وی، ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه ایران از ملت عراق، گفت: روابط ایران و عراق، در حوزه‌های سیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط ایران عراق، باید مستحكم‌تر از گذشته شود

آیت‌الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع شیعه عراق، عصر دیروز در دیدار با منوچهر متكی، وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه وی، ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه ایران از ملت عراق، گفت: روابط ایران و عراق، در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی باید گسترده‌تر و مستحكم‌تر از گذشته گردد.

آیت‌الله بشیر نجفی در این دیدار، مجاهدت‌های مردم، علما و شخصیت‌های متعدد عراق جهت ریشه كن شدن نظام بعث در عراق را، سخت و طاقت فرسا توصیف كرد و گفت: ملت عراق هزینه‌های زیادی متحمل شده است تا هم اكنون استقلال و آزادی خویش را پیدا كرده است. وی افزود: آرزو دارم همه ملت‌های مسلمان، از زیر چنگال استعمارگران و دولت‌های استكباری رها شوند و خود مسیر حركتشان را تعیین كنند. منوچهر متكی نیز در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهور، رییس قوه قضاییه، علما و مراجع حوزه علمیه قم به آیت‌الله بشیر نجفی، از تلاش‌های مرجعیت در بیداری و آگاهی مردم قدردانی كرد.