تبیان، دستیار زندگی
شد   نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر هوشیاری مردم، حفظ وحدت كلمه و آگاهی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان تاكید كرد.   آیت‌الله  مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه تبریز خواستار حفظ وحدت مردم شد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر هوشیاری مردم، حفظ وحدت كلمه و آگاهی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان تاكید كرد.

آیت‌الله  مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینكه مردم آذربایجان در مواقع حساس از خود ایثارگری‌ها نشان داده‌اند كه در تاریخ ثبت است، گفت: آذربایجان همواره در عرصه فكر و اندیشه پیشرو بوده و اندیشمندان، صاحب نظران، عارفان بنام، شعرای بزرگ از این خطه از كشور برای این مرز و بوم افتخار آفریده و نام خود را در تاریخ ثبت كردند.
وی افزود: ما از دولت محترم و متولیان فرهنگی كشور می‌خواهیم به قانون مصوب كشور در زمینه ایجاد كرسی برای زبانهای محلی در كنار زبان فارسی عمل كند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان كرد: دشمنان از آنجا كه از دستیابی جوانان ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای مبهوت شدند، درصدد هستند با دست زدن به دسیسه و اختصاص دلارها و به كارگیری عوامل درونی و بیرونی مانع از رشد، پیشرفت و توسعه كشور ایران شوند.