تبیان، دستیار زندگی
یم   امام جمعه اصفهان با اشاره به بحث تحریم ها علیه ایران گفت: حكومت های دیگر می‌دانند كه ما همان طور كه از تحریم آمریكا هراسی نداشتیم، از تحریم دیگر كشورها نیز وحشتی نداریم.   آیت‌الله  &nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از تحریم هراسی نداریم

امام جمعه اصفهان با اشاره به بحث تحریم ها علیه ایران گفت: حكومت های دیگر می‌دانند كه ما همان طور كه از تحریم آمریكا هراسی نداشتیم، از تحریم دیگر كشورها نیز وحشتی نداریم.

آیت‌الله   طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان افزود: درخصوص انرژی هسته‌ای همچنان فشار سه كشور اروپایی و آمریكا بر شدت بخشیدن تحریم علیه ایران است.
وی اظهار داشت: خوشبختانه هنوز دراین خصوص به اجماع نرسیده‌اند و خداوند همچنان امیدشان را نا امید می‌كند.
امام جمعه اصفهان افزود: ملت ایران ‪ ۲۷‬سال همه سختی‌هایی را كه دشمنان به ما تحمیل كردند، تحمل كردند و از این به بعد نیز تحمل خواهند كرد.
وی همچنین با اشاره به تشكیل حكومت رسمی در كشور عراق بعد از سالها گفت: بیشتر وزرا و مسوولان در این حكومت را شیعیان تشكیل می‌دهند و تنها دخالت بیگانگان موجب شده كه انتخاب وزیر دفاع و وزیر كشور آنها به تعویق بیفتد.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به سالگرد هتك حرمت حرم امیرالمونین(ع) در پنجم خرداد ماه توسط اشغالگران آمریكایی گفت: این اقدامات و اقدام اخیر در هتك حرمت حرمین عسكریین، عشق و علاقه مردم به بزرگان دینی را افزایش داده و نفرت آنها را نسبت به دشمنان اسلام بیشتر كرده است.