تبیان، دستیار زندگی
یت   همایش بزرگ «یاوران ولایت» به همت تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)، عصر جمعه در قم برگزار شد.   همایش بزرگ یاروان ولایت به همت ستاد فرماندهی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)، با حضور اعضای گردان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری همایش بزرگ یاوران ولایت

همایش بزرگ «یاوران ولایت» به همت تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)، عصر جمعه در قم برگزار شد.

همایش بزرگ یاروان ولایت به همت ستاد فرماندهی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)، با حضور اعضای گردان‌ها و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم در محل این ستاد برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام ذوالنور، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع)، طی سخنانی با اشاره به عملكرد نیروی مقاومت بسیج طلاب از تشكیل هشت گروه تخصصی نخبگان، هادیان، راویان، ورزش و مانند آن خبر داد و اظهار داشت: طلاب بسیجی تاكنون در قالب گردان‌های الزهرا (س) و عاشورا سازمان‌دهی شده بودند كه با تشكیل این گروه‌های تخصصی به دنبال استفاده بهتر از تخصص و توان‌مندی‌های طلاب هستیم.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) در ادامه افزود: این تیپ در حال بررسی طرحی است تا از اول مهرماه جایگاه برخی از پایگاه‌های مقاومت مدارس علمیه را به حوزه‌های مقاومت ارتقا دهد.
وی همچنین خواستار تشكیل گروه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی برای حضور بیشتر جوانان در ایام تعطیلات تابستان شد.
حجت‌الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در كشور تأكید كرد: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد كم‌كاری‌هایی در بخش‌های امنیتی كشور بودیم كه تروریست‌ها با همكاری و حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی اسراییل و انگلستان از این فرصت‌ها سوء استفاده كرده و به دنبال ایجاد آشوب در كشور بودند كه بحمد‌الله با تدبیر و هوشیاری مسؤولان امنیتی كشور درس خوبی گرفتند.