تبیان، دستیار زندگی
فیلم تا ده بشمار به تهیه کنندگی فرید ولی زاده و کارگردانی کیانوش اسلامی از ابتدای شهریور کلید می خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم «تا ده بشمار» اول شهریور کلید می‌خورد

فیلم «تا ده بشمار» به تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاده و کارگردانی کیانوش اسلامی از ابتدای شهریور کلید می‌خورد.

پیشخوان خبر تبیان

لوگوی فیلم

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، فیلم «تا ده بشمار» به تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاده و کارگردانی کیانوش اسلامی از ابتدای شهریور کلید می‌خورد. برخی از بازیگران انتخاب شده برای این فیلم اولین حضور خود را  در مقابل دوربین تجربه می‌کنند که به همین دلیل نیاز به دورخوانی و تمرین بسیار خواهد داشت تا بتوانند در کنا ر بازیگران شناخته شده این فیلم  بطور ایفای نقش کنند. همچنین فیلمبرداری سکانس‌های تیتراژ «تا ده بشمار»  آغاز شده است.

فیلمنامه «تاده بشمار» با نگاهی روانشناسانه به تحکیم زندگی در ژانر اجتماعی خانوادگی ساخته می شود، قصه فیلم روایتگر چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که وارد ماراتنی با استراحت میشوند. لوکیشنهای  اصلی این فیلم درخیابان های اصلی شهرک غرب وبوستان نهج البلاغه خواهد بود.

الناز باطنی، بهرام حسینی، مانیا بابایی، آرش یزدان از بازیگرانی هستند که از بین بیش از  70 نفر از مستعدان بازیگری و هنرجویان آموزشگاهای آزاد سینمایی  و فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته بازیگری انتخاب شده و در کنار دو بازیگر اصلی و شناخته شده به ایفای نقش می‌پردازند.

برخی از عوامل این فیلم تا به امروز عبارتند از: حسین قلی پور درسمت مدیر فیلمبرداری، محسن ملک: طراح گریم، سعادت بستام: تدوین و ویژوال افکت، نیلوفر اسدی: عکاس، مسعود حمیدیان: مدیر صدابرداری، سعید حسینی: مدیر تولید، علیرضا شکیبا: بازیگردان، امیر حسام حیدرپور: مدیر تدارکات. نگارش فیلمنامه «تا ده بشمار»، کیانوش اسلامی برعهده دارد.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .