تبیان، دستیار زندگی
بازیکنان نفت تهران خیلی زود متوجه شدند که مشکلات تیم شان همچنان پابرجاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نفتی‌ها محروم از یک اردوی داخلی

بازیکنان نفت تهران خیلی زود متوجه شدند که مشکلات تیم‌شان همچنان پابرجاست.

پیشخوان خبر تبیان
فوتبال

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، کادر فنی نفت تهران قصد داشتند اردوی 5 روزه در تهران برای تیم‌شان در نظر بگیرند به این صورت که بازیکنان بعد از تمرینات صبح و عصر در هتل مستقر شده و حتی تغذیه آنها هم در کنترل مربیان باشد اما این اتفاق رخ نداد تا علی کریمی و شاگردانش نسبت به آینده تیم‌شان تا حدی ناامید شوند.

بازیکنان نفت فکرش را نمی‌کردند مسئولان باشگاه‌شان شرایط برگزاری یک اردوی داخل شهر را هم ندارند و حالا که این اتفاق رخ داده آنها به شدت نگران این هستند که مشکلات قبل باشگاه‌شان در این فصل هم تکرار شود.

علی کریمی خودش بیشتر از هر فرد دیگری نسبت به آینده تیمش و تصمیمی که در مورد حضور خودش در نفت گرفته نگران است اما فعلا درباره این مسائل سکوت کرده و منتظر بهبودی اوضاع باشگاهش است. در روز‌های اخیر فردی غیر فوتبالی در تمرینات نفت حاضر می شود که گفته می‌شود او قرار است اسپانسر این تیم شود اما او هنوز تصمیم خود را در این زمینه قطعی نکرده و در حال بررسی شرایط است. به هر باید دید اوضاع یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بهبود پیدا خواهد کرد یا اینکه سرمربی جدید این تیم به زودی سکوت خود را خواهد شکست.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .