تبیان، دستیار زندگی
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه انتخابات شوراها در شهر پرند مربوط به استان تهران تائید شد گفت که پرونده انتخابات پنجمین دوره شوراها یکشنبه آینده بسته می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تائید انتخابات شوراها در پرند

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه انتخابات شوراها در شهر پرند مربوط به استان تهران تائید شد گفت که پرونده انتخابات پنجمین دوره شوراها یکشنبه آینده بسته می‌شود.

پیشخوان خبر تبیان
محمد محمودی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا،محمد محمودی شاه‌نشین  درباره آخرین وضعیت رسیدگی به شکایات و بررسی پرونده‌های انتخابات شوراها در کل کشور گفت:‌ صحت انتخابات در بیشتر شهرها و بخش‌ها اعلام و تائید شده و بررسی‌ها در اکثر قریب به شهرها تمام شده است غیر از چند شهر که تا یکشنبه آینده جمع بندی نهایی آن اعلام می‌شود.

وی گفت که در حال حاضر هیأت مرکزی در حال بررسی انتخابات شهر جزیره مینو مربوط به استان خوزستان کهریزک و پاکدشت مربوط به استان تهران و چند شهر دیگر است که بعد از گرفتن استعلام‌های لازم از وزارت کشور نتیجه قطعی اعلام می‌شود.  البته این چند شهر مربوط به شهرهایی است که هنوز صحت انتخابات آن‌ها اعلام نشده و جدا از موضوع بررسی شکایات است.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پایان گفت که پیش بینی می‌شود هیأت مرکزی تا روز یکشنبه (۱۸ تیر) بررسی‌ها را به اتمام رسانده و پرونده پنجمین دوره انتخابات شوراها بسته شود.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .