تبیان، دستیار زندگی
مدیرآموزش و پرورش منطقه 15 درجلسه مسئولین منطقه گفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران باید توانایی اداره دانش آموزان را در زمینه تربیتی و آموزشی داشته باشند

مدیران باید توانایی اداره دانش آموزان را در زمینه تربیتی و آموزشی داشته باشند

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 درجلسه مسئولین منطقه گفت

به گزارش اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران روز سه شنبه 13 تیر ماه اولین جلسه مسئولین دوایر با حضور حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه  و سایر اعضا برگزار گردید.

حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه 15 ،با ذکر حدیثی از حضرت علی (ع) در خصوص کار کردن گفت : کار برای رضای خدا ، دارای پنج خصلت می باشد : با دلیل و مدرک می باشد ، از کار به نیکی یاد شود، آثار زیبا داشته باشد، تمام و کمال انجام شود.، رضای خدا و بنده خدا در آن باشد .

حسینی با اشاره به اینکه مدیران باید توانایی اداره دانش آموزان را در زمینه تربیتی و آموزشی داشته باشند، گفت: برجسته ترین عملکرد منطقه رویکرد ارزیابی و بررسی مشکلات مدارس است، بدین منظور هر یک از مسئولین منطقه سرپرستی سه واحد آموزشی را بر عهده می گیرند تا ضمن بررسی مشکلات و ارزیابی نقاط ضعف و قوت واحد های آموزشی در حداقل زمان، آیین ملی بازگشایی مدارس به وقوع بپیوندد .

وی در ادامه افزود : کارگروههای ستاد آیین ملی بازگشایی مدارس ، با 10 تخصص شامل : ساماندهی ، تعمیرات و تجهیزات ، نظارت و ارزیابی ، کارگروه تایید صلاحیت و کارگروه انتصابات ، کارگروه انجمن اولیا و مربیان ، کارگروه توجیه و تبلیغ ، کارگروه هدایت تحصیلی ، کارگروه هدایت تحصیلی ، کارگروه سناد کارگروه پرورشی و تربیت بدنی و کارگروه ویژه ی ثبت نام و سنجش نوآموزان و نیروی انسانی کلیه امور مدارس را ارزیابی می نمایند .

حسینی همچنین گفت : واحدهای آموزشی مستندات ویژه آیین ملی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 97-96 با محتویات تعیین اعضا ، یک نسخه از آیین بازگشایی مدارس ، شرح صورتجلسات با امضای اعضای شرکت ، یک نسخه از هر بخشنامه ، فرم بازدید از کارگروه ، مستندات ، فرم بازدید از مدارس و خلاقیت ارائه طرح های جدید و خلاقانه را در مدارس بایگانی نمایند .

رئیس آموزش و پرورش منطقه 15 در پایان اضافه کرد : کلیه مستندات واحد های آموزشی در مدارس بایگانی شود و عملکرد شاخص مدارس جهت درج در سایت منطقه به روابط عمومی ارسال گردد.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی