تبیان، دستیار زندگی
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردم ما نباید مطالعه را د رزندگی خود فراموش کنند و آن را در زندگی خود درنظر بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه‌ پروانه معصومی برای مطالعه

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردم ما نباید مطالعه را در زندگی خود فراموش کنند و آن را در زندگی خود درنظر بگیرند.

پیشخوان خبر تبیان

پروانه معصومی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، پروانه معصومی شب گذشته 14 تیرماه در مراسم اختتامیه چهارمین دوره پویش مطالعاتی «همه باهم بخوانیم» که در تالار شهر شهرداری مشهد برگزار شد، در خصوص جایگزین شدن کتاب‌های الکترونیکی در فضا مجازی در مقابل نسخه اصلی آن اظهارکرد: به عقیده بنده خواندن کتاب لذت دیگری دارد و بهتر است کتاب را خریداری کنیم و بخوانیم تا اینکه به سراغ نسخه‌های آن در شبکه‌های مجازی برویم.

وی ادامه داد: بنده به خواندن کتاب بسیار علاقه دارم و هرشب یک کتاب را قبل از خواب انتخاب کرده و آن را مطالعه می‌کنم  و الان مشغول به مطالعه کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» هستم. این بازیگر و هنرمند سینما در خصوص توصیه خود به جوانان عنوان کرد: توصیه بنده به تمام جوانان و تمامی مردم این است که مطالعه و کتابخوانی را فراموش نکنند و آن را در برنامه خود قرار دهند، زیرا که کتاب خواندن باعث خوب و دگرگون شدن حال انسان می‌شود.

این بازیگر و هنرمند سینما در خصوص توصیه خود به جوانان عنوان کرد: توصیه بنده به تمام جوانان و تمامی مردم این است که مطالعه و کتابخوانی را فراموش نکنند و آن را در برنامه خود قرار دهند، زیرا که کتاب خواندن باعث خوب و دگرگون شدن حال انسان می‌شود.

در ادامه این مراسم، عباس غزالی نیز در خصوص مطالعه خاطرنشان کرد: بنده بسیار متاسف هستم از اینکه آمار مطالعه در کشور ما پایین است و افسوس می‌خورم از اینکه ما دارای فرهنگ غنی هستیم چرا باید سران مطالعه در کشور ما کاهش یابد اما خوشحال هستم که رسانه‌ها مختلف فضاهای را به وجود آوردند تا میزان مطالعه با پیشرفت بیشتری همراه شود. وی افزود: بنده برای بالا رفتن این آمار در سطح کشور فرهنگ کتابخوانی را از خود آغاز و سعی می‌کنم در این فضا قرار بگیرم و به مطالعه کتاب بیشتر بپردازم. این هنرمند و بازیگر سینما در خصوص توصیه‌های خود برای بالا رفتن سطح مطالعه در کشور تصریح کرد: برای فرهنگ کتابخوانی در درجه اول باید برای آن زمان درنظر بگیریم و وقت خود را خالی و همچنین نسخه اصلی کتاب را خریداری کنیم و با شعار «همه باهم بخوانیم» پیش به سوی مطالعه برویم.

غزالی درخصوص رایگان قرار دادن کتاب در اخیتار مردم بیان کرد: به عقیده بنده برای رسیدن به هر گوهر باارزشی باید بهایی پرداخته شود و گاهی سختی کشید و بهتر است مردم از تخفیف‌های که در سراسر شهر برای کتاب زده می‌شود استفاده کنند. وی عنوان کرد: همچنین کتاب‌های مورد علاقه خود را با قیمت  کمتر خریداری کنند زیرا که رایگان قرار دادن این اثرها در اختیار مردم کار صحیحی تلقی نمی‌شود.

این بازیگر سینما در خصوص علایق خود به موضوعیت کتاب اشاره کرد: بنده علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های هنری و تخصصی حرفه خود هستم زیرا که اطلاعات بنده را افزایش می‌دهد و همچنین تصویرسازی های که انجام می‌گیرد به من کمک بسیار بزرگی می‌کند.

غزالی تصریح داد: علاوه بر این‌ موارد به مطالعه رمان نیز علاقه خاصی دارم و سعی بر این دارم که وقت‌های را در زندگی خود خالی کنم تا بتوانم در این وقت‌ها رمان‌های زیادی را مطالعه کنم. این هنرمند و بازیگر سینما در خصوص فعالیت‌های هنری خود اظهارکرد: بنده در حال کار در یک مجموعه  تلوزیونی به نام  «آشوب»  هستم و این سعادت نصیب بنده شده است که در این کار در  کنار استاد خود پروانه معصومی به ایفای نقش بپردازم.

وی ادامه داد: بنده همیشه نقش‌های خود را با دقت و وسواس خاصی انتخاب می‌کنم و خوشحال هستم که در این کار نقش فرزند این بانو بزرگوار بازی می‌کنم و از تجربیات ایشان نهایت استفاده را می‌برم.
منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .