تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: مافیای پلوس در کشور وجود دارد و اجازه فعالیت به کارخانه پلوس گلپایگان را نمی دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مافیای پلوس در کشور وجود دارد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: مافیای پلوس در کشور وجود دارد و اجازه فعالیت به کارخانه پلوس گلپایگان را نمی دهند.

پیشخوان خبر تبیان
علی بختیاری گلپایگانی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، علی بختیار گلپایگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: انتظار می‌رود کابینه‌ای جوان و فعال برای دولت آینده تشکیل شود و با تعامل خوب با فراکسیون‌های مجلس کشور در مسیر حل مشکلات قرار گیرد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: متأسفانه مافیای پلوس اجازه فعالیت به شرکت سایپا پلوس در گلپایگان را نمی دهد. آنها اجازه ندادند که این پروژه بزرگ و ملی به نتیجه برسد و امیدواریم وزیر در این موضوع ورود پیدا کند.

نماینده گلپایگان گفت: همچنین به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که حقوق و مزایای راهداران کشور را هر چه سریعتر پرداخت کنند.

وی با اشاره به مشکلات پزشکی در گلپایگان و خوانسار گفت: علیرغم تذکرات به وزیر بهداشت و درمان فقدان متخصص در شهرستان خوانسار به یک معضل تبدیل شده و لازم است که این موضوع مرتفع شود.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .