تبیان، دستیار زندگی
نمایش «از پشت پلکهای نیمه باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم با شکوه در تئاتر باران روی صحنه می رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تئاتر باران میزبان «از پشت پلکهای نیمه‌باز» می‌شود

نمایش «از پشت پلکهای نیمه‌باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم با شکوه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

پیشخوان خبر تبیان

تئاتر

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به کارگردانی سلیم باشکوه معمای خاموش انسان معاصر است که در تنهایی ناخواسته خود غرق شده و این سرگشتگی گزاره‌هایی را در ذهن او پدید آورده که سودمندی، حرکت و آرامش را از او گرفته است تا نتواند به سازوکاری درست برای حیات خود دست یابد.

بازیگران «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» عبارتند از کیانوش خان‌محمدی، سوده ازقندی، ساناز نام دوست، محمد طایفه، حامد نوبخت، رضا برزن، مائده قدیری و احسان امیری. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به یاسمین برزگری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، میلاد امین دستیار دوم کارگردان، نیلوفر امیری منشی صحنه، سما ستوده طراح لباس، سلیم باشکوه طراح صحنه، شاهین فتحی طراح گریم، مژگان جعفری مجری گریم، منوچهر آذرباد عکاس، پروشات مشایخی و مسعود محب‌علی موسیقی، علی‌اکبر مجدراد و امیررضا هرمزی روابط عمومی و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه از روز یکشنبه هجدهم تیرماه اجراهای خود را در تئاتر باران آغاز می‌کند و به جز شنبه‌ها هر روز ساعت ۱۷ تا ششم مرداد ماه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .