تبیان، دستیار زندگی
وزارت آموزش و پرورش، از سازمان اداری و استخدامی كشور درخواست كرد، زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 را تغییر دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزارت آموزش وپرورش، خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 شد

وزارت آموزش وپرورش، خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 شد

وزارت آموزش و پرورش، از سازمان اداری و استخدامی كشور درخواست كرد، زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 را تغییر دهد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دكتر فخرالدین دانش آشتیانی طی نامه ‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری واستخدامی كشور خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 96 وزارت آموزش و پرورش شد .

در این نامه تصریح شده است: براساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دولت در حوزه آموزش و پرورش مكلف به گذراندن دوره یك ساله مهارت آموزی هستند و درصورت قبولی در آزمون جامع، به صورت پیمانی به كارگرفته خواهند شد .

در این نامه آمده است، ازآنجا كه با توجه به حجم بالای پذیرفته شدگان اولیه ، «دو برابر ظرفیت پذیرش نهایی) فعالیت های مرتبط با مصاحبه تخصصی، تست سلامت و گزینش نیرو، زمان بر خواهد بود و امكان مشاركت پذیرفته شدگان در دوره یك ساله مهارت آموزی وجود ندارد بنابراین پیشنهاد می شود آزمون مذكور در اوایل مرداد ماه ( داكثر10 مرداد) برگزار شود .

وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: درصورت عدم امكان تغییر زمان آزمون استخدامی،  پیشنهاد می‌شود آموزش وپرورش این آزمون را به صورت مستقل وتحت نظارت سازمان سنجش در پایان تیرماه برگزاركند تا فرصت كافی برای طی مراحل استخدامی پذیرفته شدگان وجود داشته باشد.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی