تبیان، دستیار زندگی
آدرین برودی بازیگر برنده اسکار آمریکایی جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو در سال 2017 رزا دریافت می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جایزه افتخاری لوکارنو برای بازیگر «پیانیست»

«آدرین برودی» بازیگر برنده اسکار آمریکایی جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو در سال 2017 را دریافت می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان

آدرین برودی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، «آدرین برودی» که برای بازی در فیلم «پیانیست» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، جایزه افتخاری «لیپارد کلاب» جشنواره فیلم لوکارنو را روز چهارم اوت و همزمان با نمایش فیلم «پیانیست» در میدان بزرگ پیازا دریافت می‌کند.

«کارلو شاترین» رئیس جشنواره فیلم لوکارنو در این باره گفت: "«آدرین برودی» با کارنامه سینمایی متنوع و همچنان رو به شکوفایی خود، سابقه همکاری با بزرگترین کارگردانان آمریکایی از «کاپولا» و «وس اندرسون» تا «مالیک» و «سودربرگ» را دارد و همواره با نشان دادن وفق‌پذیری و مهارت فنی خود را در در طیف بالای دنیای بازیگری قرار داده است.

جشنواره فیلم لوکارنو پس از کن، ونیز و برلین معتبرترین جشنواره سینمایی اروپاست و ویژگی خاص آن نمایش فیلم‌ها در میدان معروف «پیاتزا» در فضای باز و بر پرده بزرگ است که در آنجا حدود ۸۰۰۰ تماشاگر به دیدن فیلم‌ها می‌نشینند.

هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو از تاریخ دوم تا دوازدهم اوت (۱۱تا ۲۱مرداد) در شهر لوکارنوی کشور سوئیس برگزار می‌شود و امسال «الیور آسایاس» کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی در راس هیات داوران قرار دارد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .