تبیان، دستیار زندگی
بازیگر فیلم «شوکا» ضمن بیان نقشی که در این اثر سینمایی دارد تاکید کرد بجه ها این فیلم را دوست خواهند داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بچه‌ها «شوکا» را دوست خواهند داشت

بازیگر کودک فیلم «شوکا» ضمن بیان نقشی که در این اثر سینمایی دارد تاکید کرد بچه ها این فیلم را دوست خواهند داشت.

پیشخوان خبر تبیان

فیلم شوکا

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، مائده سالمی بازیگر کودک فیلم سینمایی «شوکا» به کارگردانی شهرزاد سالمی در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان درباره این فیلم گفت: من بازیگر نقش اول «شوکا» به کارگردانی پدرم هستم. شوکا به معنی آهو در زبان مازندرانی است و این فیلم درباره دختری ۱۰ ساله است که به دلیل بیماری پدربزرگش و نگهداری از حیوانات مجبور می شود که به مدرسه نرود در حالی که به درس خواندن علاقه زیادی دارد.

این بازیگر کودک افزود: ابتدا قرار نبود که من در این فیلم بازی کنم و پدرم به دنبال بازیگر برای این نقش می گشت اما بعد از چندین بار تست گرفتن از بازیگران مختلف به این نتیجه رسید که من در این فیلم به ایفای نقش بپردازم و فکر کرد می توانم از عهده این نقش برآیم.

سالمی عنوان کرد: این فیلم برای کودکان است و من فکر می کنم که بچه ها بتوانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند و از دیدن آن لذت ببرند زیرا فیلمی است که درباره بچه هاست و بچه ها بازیگران آن هستند. پدرم من ۲۶ سال است که در این عرصه فعال است و من در چندین اثر او به ایفای نقش پرداختم.

وی در پایان بیان کرد: در این چند روز که از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گذشته است موفق به تماشای فیلم «کاتی و ستاره» به کارگردانی رضا مجلسی شدم این فیلم که تلفیقی از اندیشه و رئال درباره آدم فضاهایی است که وجود دارند و با توجه به اینکه فیلم موزیکالی بود من از تماشای آن لذت بردم.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .