تبیان، دستیار زندگی
اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی، چهارشنبه 14 تیرماه طی دو بخش به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر از شبکه افق

اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی، چهارشنبه ۱۴ تیرماه طی دو بخش به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

پیشخوان خبر تبیان

جشنواره حقوق بشر آمریکا

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی» چهارشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد. جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی هنری، روحانی، سیاسی، نظامی و دانشگاهی و همچنین گروهی از اندیشمندان و هنرمندان آمریکایی، مهمانان این مراسم خواهند بود.

آیت‌الله میرباقری، عباسعلی کدخدایی، سردار محسن رضایی، نادر طالب‌زاده، عزت‌الله ضرغامی، وحید یامین‌پور، صادق کوشکی، پرویز شیخ‌طادی، ابراهیم حاتمی‌کیا و جمال شورجه از جمله مهمانان ویژه اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی هستند. در این مراسم از اسفندیار قره‌باغی خواننده انقلابی و پرویز شیخ طادی کارگردان و فیلمساز تجلیل به عمل می آید همچنین امیر کربلایی‌زاده با اجرای یک استندآپ کمدی انتقادی در این مراسم حضور خواهد یافت.

شبکه افق این مراسم را به صورت زنده و از ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن می برد. بخش دوم پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .